poniedziałek, 10 marca 2014

Tyle się dzieje! Jedyny niepowtarzalny Dzień Kobiet w ministerstwie


Kochani, wiem, że moje pisanie jest rzadkie jak zupa warzywna, ale niestety albo stety tyle się ostatnio dzieje, że 24 godziny w dobie to zupełnie za mało.

Pochwalę się trochę, żeby nie było, że nie ma potwierdzenia w tym co mówię. Otóż otworzyłam w końcu firmę, od stycznia prosteruje sobie coraz szybciej taka agencja o fikuśnej nazwie PaPRyczka. W związku z tym jest nie miara roboty. Czym się zajmujemy? Od plakatów, długopisów, przez kampanie marketingowe, kształtowanie wizerunku, eventy, po social media.


W związku z prężnym działaniem firmy i wcześniejszymi prywatnymi działaniami zostałam wyróżniona przez Panią Wiceminister Beatę Oczkowicz. Jak to się stało, że taka "małolata" znalazła się wśród doświadczonych wiele lat prowadzących biznesy kobiet sukcesu? Otóż sama nie wiem, po prostu spotkałam się z Panią Beatą na Wenusjankach i jakoś tak wiedziałam,






 że znajomość z tą sympatyczną, miłą kobietą, która tak wiele osiągnęła, nie zakończy się tak szybko. Moje przeczucia okazały się trafne i wprost oniemiałam gdy okazało się, że jestem zaproszona na uroczysty dzień kobiet do Ministerstwa Obrony Narodowej oraz Ministerstwa Gospodarki.

Nie będę opowiadać co się działo, ale było cudownie. Poznałam kilka cudownych Pań, które prowadzą biznesu w naszym województwie już od wielu wielu lat, zobaczyłam jakimi zasadami kierują się w swoich przedsiębiorstwach i przy okazji zdobyłam kilka ciekawych gadżetów :) Co najważniejsze zostałam odznaczona ogromnym wyróżnieniem dla kobiety aktywnej, co jeszcze bardziej cieszy.

Najbardziej się cieszę, że zostałam doceniona przez takich ludzi, którzy na koniec powiedzieli, że z chęcią będę patrzeć na mój sukces i trzymają za mnie kciuki. Serducho mi urosło dwa razy ;) To naprawdę miłe i pobudzające do działania! Dlatego będę działać do końca mych dni i chyba nie ma siły, która mnie zdemotywuje! Dlatego bądźcie gotowi, gdyż nie znacie dnia ani godziny ;) Co prawda jak już widać na blogu będę się mniej udzielać, ale za to o moich działaniach obiecuję Wam, że usłyszycie nie raz. Niech moc będzie z Wami, ja już jej mam w nadmiarze!

19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń