wtorek, 3 czerwca 2014

DobRUNoc - nowy PRojekt dla biegających nocą

W Kielcach - moim rodzinnym mieście owszem są organizowane cykliczne cotygodniowe biegi dla każdego. Ale cóż z tego, jeśli to biegi poranne, 9:00 czy 10:00 rano w sobotę i niedzielę. No way! Nie ma takiej możliwości! Musiałabym wstać ok. 7:00 co graniczy z cudem. Dlatego też chciałam się po pierwsze jakoś usystematyzować ze swoim bieganiem, po drugie zrobić coś dla osób, które też lubią pospać dłużej niż do pierwszego zapiania koguta.

I tak powstał dobRUNoc. W sumie pomysł narodził się na początku kwietnia. Tu troszkę czekałam na projekt loga, który stworzył mistrz komiksu ;) Ale warto było. Akurat tak się złożyło, że w tym samym czasie z treningami nocnymi wystartował Paweł Jańczyk z szuranie.pl. Stwierdziłam, że lepiej połączyć siły i dlatego nocne biegi odbywają się dwa razy w tygodniu. We wtorki o 20:30 startujemy spod Pizzerii Krystyna na Sandomierskiej, a w czwartki startujemy spod Symetrisu o 21:00.
Robimy dyszkę, czasem ponad. Zapewniamy miłe towarzystwo, świetny humor i bezcenną fotkę na koniec bądź podczas biegu.




DobRUNoc to moje nowe dziecko, które pozwoliło mi pomimo młodego wieku poznać już wiele fajnych osób, głównie mężczyzn (z którymi zawsze się lepiej dogadywałam) oraz wprowadzić trochę porządku w moich treningach.


Plany są ambitne, gdyż chcę by dobRUNoc odbywał się w różnych miastach. Dlatego apeluję! Jeśli macie wśród znajomych biegaczy, którzy lubią begać w grupie i chcą pociągnąć temat, piszcie, dzwońcie i kontaktujcie się. I nie zapomnijcie podnieść czterech liter i pobiegać razem z nami! Przy okazji powiadom znajomych biegaczy o akcji.

Funpage: DobRUNoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz