środa, 28 maja 2014

Konkursiwo na hash.fm wg Piętki

Nowa platforma blogowo – branżowa Hash.fm – cokolwiek to znaczy ogłosiła konkurs. Że ostatnio „mam fazę” na konkursy, to co nie spróbuję jak spróbuję!
Ms Piętka chciałaby, by Hash.fm działał jak prawdziwy hasz, po którym obserwuje się następujące objawy:
  • wzrost ciśnienia krwi i przyśpieszone tętno – jeśli szukam na wczoraj marketingowca lub blogera, to zapala mi się lampeczka, wzrasta ciśnienie i wiem, że wchodzę na hash znaleźć specjalistę w tej dziedzinie, 
  •  wysuszenie śluzówek jamy ustnej – chce mi się pić, chcę się ochłodzić, chcę znaleźć przepis na super miksturę działającą na suszenie? Wyszukiwarka na hash.fm pozwala szukać w danych kategoriach: kulinarni, modowi, lifestylowi itp.,
  • przekrwienie gałek ocznych – hash.fm tak wciąga, że nie można odejść od ekranu kompa ;),
  • zwiększenie apetytu – nie osiadacie na laurach, w końcu apetyt rośnie w miarę jedzenie,
  • zawroty głowy - po prostu zawróćcie mi w głowie tak, bym nie musiała nigdzie indziej poszukiwać informacji, możecie jeśli jeszcze tego nie zrobiliście zrobić zakładkę, w której są ostatnie aktywności na serwisie,
  • zaburzenia możliwości uczenia się – nie chcę się u Was uczyć, chcę dostawać konkretne kontakty, dane itp., które są uaktualnione i świeże, czyli 2 mce braku aktywności i wywalacie,
  • zaburzenia pamięci – chcę mieć historię moich poszukiwań i tego co robiłam, bo czasem pamięć zawodzi ;)
      Przy okazji zaznaczam, że moja matka wie, że ćpie, więc nie musicie tego zgłaszać i tak Was oleje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz