piątek, 27 grudnia 2013

Podsumowanie roku według Piętki - czyli rachunek sumienia

My tu pisu pisu a kolejny rok zbliża się ku końcowi. Zleciało jak z bicza strzelił! 
Nie, nie będziemy wymyślać postanowień noworocznych, których w większości i tak nie spełniamy. 
Mam dla Was coś innego. Tak jak ja proponuję zrobić rachunek sumienia. Jak to zrobić? Tak naprawdę wystarczy kartka papieru. Polecam najprostsze narzędzie marketingowe, czyli trochę zmienioną analizę SWOT. Nie przypadkowo prawa kolumna jest szersza :)


Przy zielonej herbatce wieczorem zasiądźcie na fotelu i zapiszcie wszystko co Wam przyjdzie do głowy. 
Do jej wypełnienia potrzebne są tak naprawdę dwa "narzędzia":
SZCZEROŚĆ i
OBIEKTYWIZM.
Jeżeli macie problem z oceną własnej osoby lub niedostrzegacie pewnych rzeczy, zapytajcie rodziny 
i przyjaciół - na pewno pomogą. 


Mam nadzieję, że po wypełnieniu w Waszej głowie pojawią się nowe pomysły, a niektóre sprawy rozjaśnią się w mgnieniu oka. Koniec roku to świetny czas, by zatrzymać się na chwilę i zastanowić nad swoim życiem. Wnioskami i przemyśleniami śmiało podzielcie się w komentarzach lub napiszcie na maila: paulinapietaa@gmail.com

I na koniec życzę Wam, byście w przyszłym roku byli lepsi niż w poprzednim - dla siebie oraz dla innych. Oraz by kolumna po prawej stronie była pełna po brzegi.

P. S. Z mojej analizy rocznej wynikło takie wzruszające dla mnie podsumowanko :) 

Zapraszam do obejrzenia i trzymam za Was kciuki!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz