czwartek, 18 kwietnia 2013

Life is beautiful mawiają - sprawdza się, proste!!!

Dziś krótko zwięźle i na temat na temat :) życia i znów ludzi po prostu.
Czasem zupełnie przypadkiem spotykasz osoby, które "krążą" od dłuższego czasu w Twoim powietrzu. Gdzieś się widujecie, ktoś kogoś zna, okazuje się, że macie dużo wspólnego. Takie jak to mówią przeznaczenie :) Moja ciotka by powiedziała, że księżyc jest w nowiu i gwiazdy się ułożyły w coś, nie wiem nawet jak to się zwie, ale że to znak! Macie tak czasem??
Ja ostatnio poznałam dziewczynę (Paulinę zresztą), której w tamtym roku pilnie pomogłam coś skserować i za cholerę nie mogłyśmy sobie przypomnieć skąd się znamy a tu nagle dzyn!!! - przypomniało się! I tak się kółeczko zamyka.


Zmieniając temat: Niby dowiedziałam się dziś o dwóch nieprzyjemnych rzeczach, które naprawdę mnie wkurzyły. Bo instytucjonalizm w Polsce i papierek są rzeczą świętą się okazuje, ale ja nie zamierzam zmieniać swojego podejścia. Będę nadal działać sama pod swoim własnym nazwiskiem niezrzeszona w żadnych organizacjach. To tylko taki mały bulwers, który i tak nie popsuł mi humoru. Tyle w tym temacie. Bez odbioru.
Zmieniając temat, part 2: Ludzie jak zwykle wygrali. Chciałam w tym miejscu podziękować M & M, bo te emenemsy dziś poprawili mi humor chyba na cały tydzień. Więc ciocia Piętka radzi: Jak Ci smutno, jak Ci źle, napij z fajnymi ludźmi wody się. Dobrze, ja już na dziś zamilknę, gdyż nie skontaktowałam się z lekarzem lub farmaceutą przed pisaniem posta w dobrym adhdowskim humorze :D Makarena! Życzę Wam, żebyście byli tak szczęśliwi jak ja jestem!

Piosnka na dziś, pasuje jak ulał: Optymistycznie

I jeszcze kilka fotek wiosennych z dawnych lat:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz