poniedziałek, 4 lutego 2013

Coś co tygryski lubią naj....

Heja, heja kochani!

Stwierdzam, że jednak jestem baaaardzo silną psychicznie osobą, ciężko mnie zagiąć i dużo potrafię znieść. O co chodzi? Właśnie moja współlokatorka, która kłamała mnie pół roku wyprowadza się z mieszkania!!!! Nie dała rady żyć w milczeniu i ukryciu. YYeaaaaahhh! Cóż za szczęśliwy dzień :) Nie będę się rozpisywać, ale ona myśli, że nie odzywam się do niej przez chłopaka. Nie rozumie, że chodzi o kłamstwo i brak lojalności. Ale tak to już jest jak ktoś ma egocentryczne, ograniczone horyzonty i nie posiada jakichkolwiek wartości w swoim "słowniku" (czyt. mózgu). Z takimi osobami kategorycznie się nie zadawajcie, bo żadnych korzyści i tak z tego dla Was nie ma :)


Dobra, koniec o głupotach. Chciałam Wam tylko pokazać mega zabawny popieprzony zupełnie filmik, dzięki któremu uśmiałam się do łez, a moja przepona łącznie z mięśniami brzucha są nadwyrężone do granic możliwości. Koń Rafał przy niej wymięka!!! UWAGA! Oglądacie na własną odpowiedzialność.
Oto on. Tadam!

Zostawić dziewczynę samą w domu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz