niedziela, 3 lutego 2013

No to zaczynamy!!!!



Cześć wszystkim!!!!

Nie wiem jak rozpocząć, gdyż tysiące myśli krąży po mojej głowie. Ale powiem Wam może na początek co zamierzam tu osiągnąć. Otóż będę tu wyrażać swoje opinie na różnorakie tematy oraz wstawiać wiele nowinek z zakresu:
1. co się dzieje ciekawego i nieciekawego w Kielcach


2. projekty oraz wydarzenia, które udaje mi się sukcesywnie organizować,

3. a jak się nic nie będzie działo, to będę Wam truć co siedzi mi w głowie, tzn. co tam biegający chomiczek myśli, bo on wcale nie próżnuje,

4. wstawię Wam wiele porad motywacyjnych, "pozytywistycznych" - dotyczących nastawienia do życia i rozwoju osobistego, gdyż sama od lat stosuję i interesuję się tą tematyką.


Krótko o mnie: 
Jeżeli macie zamian MARUDZIĆ (mam uczulenie na to słowo), to zamilczcie, przynajmniej u mnie na blogu. Gdyż to ma być mój blog i jak Ci się nie podoba, to mnie ten fakt nic nie obchodzi (nie musisz odwiedzać) :P
Ponadto przyjmuję konstruktywną, sensowną i uargumentowaną odpowiednio krytykę. A jak będą, to na pochwały też znajdę małe podwórko :)




To chyba na tyle, jak na razie oczywiście.

Bardzo się cieszę, że w końcu założyłam bloga, ponieważ wierciło mnie to już od dłłłłuugiego czasu.


Ahoj!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz